خرید و فروش پیانو گیتار ویولن

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

خرید و فروش پیانو گیتار ویولن

۲۴۶ بازديد


خرید و فروش پیانو گیتار ویولن

با توجه به افزایش استقبال عمومی در سالهای اخیر جهت فراگیری موسیقی و توجه خاص والدین به آموزش موسیقی به فرزندان و نگاه حرفه ای به موسیقی، سطح تقاضای ادوات موسیقی از سوی آموزشگاهها، مدارس عالی موسیقی، هنرجویان و نوازندگان حرفه ای، افزایش یافته. همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های هنرجویان و نوازندگان در کشور، تهیه لوازم موسیقی استاندارد از نمایندگی های معتبر و با قیمت مناسب بوده است.

شرکت مهرآهنگ زرتشت، تحقیقات تخصصی و میدانی در ارتباط با گزینش برندهای دارای استاندارد جهانی در سطحی وسیع و با استفاده از نظرات اساتید مجرب موسیقی انجام داده و با شرکت در چندین نمایشگاه بین المللی و بازدید از کارخانه های مختلف تولید لوازم موسیقی اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری از کشورهای اروپایی نموده که برخی از آنها برای نخستین بار توسط این شرکت به جامعه موسیقی کشور معرفی شده است.

هم اکنون شرکت مهرآهنگ زرتشت نمایندگی انحصاری پیانوهای شولتزپولمن ایتالیا،شونبرون و هارودسر آلمان،گیتارهای ریموندو و رودریگرز اسپانیا و محصولات اشترونال جمهوری چک و همچنین محصولات NikSound می باشد. همچنین توانسته با ارائه گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش مناسب و مشتری مداری، اعتماد جامعه هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را به خود جلب نماید.

پیانو, فروش پیانو, خرید پیانو, راهنمای خرید پیانو, یانو دیجیتال, گیتار, فروش گیتار, خرید گیتار, خرید ویولن, ویولن

www.mehrahang.com | تلفن: 02188802213| Reza.Radmehr30@yahoo.com

راهنمای افراد مبتدی جهت یادگیری گیتار در 60 روز+راهنمای خرید بهترین گیتار

چه جوان باشید چه پیر، هیچ احساس بهتری از پادگیری نوازندگی نیست. این در حالیست که متأسفانه بسیاری از نوآموزان نوازندگی پس از گذشت چند ماه از این کار دست می کشند. تعلیم نوازندگی با گیتار با مربی می تواند گران باشد و اگر بلافاصله پیشرفت را مشاهده نکنید، می تواند ناامید کننده باشد. ChordBuddy یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های یادگیری نوازندگی با گیتار در 60 روز را به شما معرفی می کند و این مقاله برگردانی از وب سایت آکوردبادی می باشد. از این راهنمای مفید برای یادگیری همه چیزهایی که شما باید بدانید به عنوان یک گیتاریست مبتدی لذت خواهید برد.

 تصویری از یک گیتار الکتریک

تصورات غلط و رایج در مورد یادگیری گیتار

بسیاری از تصورات غلط در مورد یادگیری نحوه نواختن گیتار وجود دارد. بعضی از داستان های گیتار و تصورات غلط در این رابطه عبارتند از:

  • من خیلی پیر هستم برای یادگیری یک ابزار موسیقی!
  • من وقت ندارم یاد بگیرم که گیتار را بنوازم
  • محدودیت های فیزیکی مانع توانایی من در نواختن گیتار خواهد بود
  • من نمی توانم گیتار دست چپ را بنوازم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.