آرشیو مهر ماه 1399

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

https://yektaplast.com/ سرویس پلاستیک عروس

۱۲۷ بازديد

امروزه تهیه سرویس پلاستیک عروس و خرده ریز های مورد نیاز در آشپزخانه و دیگر قسمت های منزل به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها تبدیل شده است . همانگونه که می‌دانید به علت زیاد بودن تعداد قطعات، امکان خرید تک به تک این محصولات بسیار دشوار خواهد بود تا اینکه شما بتوانید به رنگ مورد نظرتان را برای ست شدن با دیگر قطعات و لوازم موجود در منزل انتخاب و تهیه نمایید. مجموعه پخش پلاستیک یکتا با عرضه سرویس های جهیزیه عروس در رنگ ها و مدل های مختلف توانسته این مشکل را برای شما عزیزان تا حد زیادی برطرف نماید تا شما عزیزان بتوانید سرویس های جهیزیه ۶۴ پارچه و 70 پارچه و 90با پارچه را به راحتی با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که تمامی این سرویس های عروس در رنگ بندی های متنوع و بسته بندی بسیار شیک و مقاوم عرضه خواهند شد. پخش پلاستیک یکتا خیال شما را بابت تهیه این قسمت از جهیزیه تازه عروسان راحت کرده است. با مراجعه به کاتالوگ موجود در داخل بسته بندی این سرویس عروس پرکاربرد مشاهده خواهید کرد که این سرویس ها کاربردی چند منظوره داشته و تمام نیازهای روزانه شما را برطرف می کنند. این محصول از پلاستیک های با کیفیت و درجه یک ساخته شده که علاوه بر رعایت اصول بهداشتی در ساخت آن ها،  ظاهری زیبا به منزل و به خصوص آشپزخانه شما نوعروسان خواهد بخشید. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات باعث می‌شود که طول عمر آن افزایش یافته و شما عزیزان بتوانید برای مدت زمان طولانی بدون اینکه ذره ای کیفیت و یا رنگ خود را از دست بدهند از این محصولات استفاده نمایید.

دلایل خرید سرویس پلاستیک عروس

خرید سرویس پلاستیک عروس و دیگر اقلامی که به صورت پک ارائه می شوند از نظر بسیاری از افراد از نظر اقتصادی به صرفه به نظر می رسد .اما باید گفت که این خرید علاوه بر جنبه اقتصادی ، کاربردی نیز هست. شاید معنا و مفهوم این جمله را زمانی متوجه شوید که هزینه بالایی را جهت تهیه خرده ریز ها و لوازم مورد نیاز آشپزخانه و منزل خود کرده باشید، اما زمانی که به یک وسیله احتیاج داشته باشید آن وسیله در دسترستان نباشد.بنابراین سرویس های جهیزیه عروس که به صورت پک در پخش پلاستیک یکتا در رنگبندی ها و تنوع مختلف به شما عرضه خواهد شد می تواند مشکلات را برای شما برطرف نماید.

این محصولات که در پک های ۶۴ ، ۷۰ و ۹۰ پارچه از برندهای لیمون ، هوم کت و BMD عرضه خواهد شد تنوع بسیار بالایی از محصولات را برای شما به همراه دارد و می توانند علاوه بر زینت بخشیدن به منزل و آشپزخانه شما تمام نیازهای روزمره شما را برطرف نماید. علاوه بر آن اگر بخواهیم از جنبه اقتصادی به این موضوع بپردازیم باید بگویم که اگر شما بخواهید به صورت تک تک محصولات موجود در این پکیج را خریداری نمایید علاوه بر صرف هزینه و زمان بالا ممکن است در ست کردن رنگ و یا طراحی محصولات با مشکل مواجه شوید در صورتی که می توانید با خرید این پک های سرویس جهیزیه عروس این مشکلات را پشت سر گذاشته و در کمترین زمان زیباترین و با کیفیت ترین محصول را در رنگ دلخواه خود خریداری نمایید.

الو کارتن فروشگاه سیار کارتن، راحت ترین و ارزان ترین روش خرید کارتن و لوازم اسباب کشی، تحویل درب منزل در سراسر تهران 09122239407

۱۲۶ بازديد

الو کارتن

فروشگاه سیار کارتن، راحت ترین و ارزان ترین روش خرید کارتن و لوازم اسباب کشی، تحویل درب منزل در سراسر تهران

تحویل درب منزل

کارتن حمل بار

کارتن لوازم اداری

کارتن اثاثیه منزل

کارتن اسباب کشی و فریت بار

کارتن اسباب کشی و فریت بار

الو کارتن، اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده و فروشنده کارتون آماده سه لایه و پنج لایه محکم در اندازه و ابعاد مختلف، کارتن اسباب‌کشی، کارتن حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت، کارتن فریت بار و ... در تهران، آماده ارسال کارتن خالی با قیمت مناسب و تحویل فوری در سراسر تهران است.

 

فروشگاه سیار کارتن

فروش تلفنی کارتن خالی و لوازم بسته‌بندی و کارتون حمل بار و اسباب‌کشی در تهران

 
 

کارتن اسباب کشی

کارتن حمل بار، کارتن اسباب‌کشی و انواع دیگر کارتن ابزار مفید و کاربردی در جابجایی و بسته‌بندی هستند.

 

لوازم بسته بندی

بسته‌بندی مناسب سبب سهولت در جابجایی و اسباب‌کشی می‌شود. بعد از تهیه کارتن، نوبت لوازم بسته‌بندی است.

کارتن اثاثیه منزل و حمل بار

کارتن حمل بار، کارتن اسباب‌کشی و انواع دیگر کارتون، در جابجایی و بسته‌بندی ضروری و کاربردی است. از کارتن خالی مخصوص اسباب‌کشی می‌توان برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم مانند کتاب، کفش، لباس، مواد غذایی، سرویس چینی، لوازم دکوری و خرده‌ریز به‌منظور نگهداری، فریت بار، جابجایی، اسباب‌کشی و ... استفاده کرد. معمولا از کارتن بزرگ برای بسته‌بندی وسایلی حجم زیاد و وزن کم دارند استفاده می‌شود و از کارتن کوچک برای بسته‌بندی لوازم کوچک و سنگین.

کارتن اثاثیه منزل و فریت بار

انواع کارتن اسباب کشی و حمل بار

کارتن موزی

کارتن کوچک

قیمت: 0.00 ریال

کارتن بسیار محکم و با کیفیت که با نام کارتون موزی شناخته می‌شود. برای بسته‌بندی چینی و کریستال مناسب است و برای بسته‌بندی کتاب، سرویس غذاخوری، اوراق اداری، لوازم دکوری و ... نیز استفاده می‌شود.

کارتن شکستنی

کارتن شکستنی

قیمت: 0.00 ریال

کارتن محکم مناسب اشیاء شکستنی متوسط و بزرگ. از کارتون شکستنی برای بسته‌بندی کالا و اثاثیه سنگین و شکستنی مانند بشقاب، لیوان، چینی، غذاخوری، لوازم آشپزخانه و ظروف کریستال استفاده می‌شود.

کارتن زونکن

کارتن اداری

قیمت: 0.00 ریال

کارتون حمل و بسته‌بندی لوازم اداری که به کارتن زونکن معروف است. اندازه این کارتن مناسب زونکن، اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب است و بیشتر جهت جابجایی و حمل لوازم اداری در شرکت و بانک کاربرد دارد.

کارتن بزرگ

کارتن بزرگ

قیمت: 0.00 ریال

کارتون بزرگ در سایزهای مختلف به شکل مکعب مربع یا مکعب مستطیل تولید می‌شود. این کارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه متوسط و بزرگ، فریت بار، حمل و نقل و اسباب‌کشی استفاده می‌شود.

 

فروش لوازم بسته بندی

فروشگاه سیار کارتن خالی اسباب کشی و لوازم بسته‌بندی اثاثیه در تمام نقاط تهران

 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

چگونه از الوکارتن، کارتن و لوازم بسته بندی بخریم؟

چگونه کارتن و لوازم بسته بندی را انتخاب کنیم؟

کدام مناطق تهران تحت پوشش فروشگاه سیار است؟

قیمت کارتن خالی و کارتن اسباب کشی چند است؟

مزایای خرید از فروشگاه سیار الو کارتن چیست؟

آیا کارتن‌های آماده الوکارتن دست دوم است؟

 
 
 
 
 
 
 
 
 

سگ من هم در همین به اصلاح بیمارستان دامپزشکی ایران زمین مرد توسط جراح بدون مجوز

۱۳۰ بازديد

سگ من هم در همین به اصلاح بیمارستان دامپزشکی ایران زمین مرد توسط جراح بدون مجوز

این نظرات مردم در مورد این کلینیک هست که درسایت حکیم مهر منتشر شده بود اما بعدا همه نظرات منفی پاک شد تا فقط تعریف و تمجید ازشون باقی بمونه.

تعداد بازدید: ۱۲۲۶

تاریخ انتشار:15 December 2019     -    ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۸

«دکتر توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان روز پنجشنبه 21 آذر ماه به همراه «دکتر ضیائی» مسئول تشخیص و درمان دامپزشکی و جمعی از مسئولان آن  اداره کل از بیمارستان دامپزشکی «ایران زمین» در شهرستان کرج از فعالیت این واحد درمانی بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید مدیر و پرسنل آن بیمارستان دامپزشکی توضیحاتی در خصوص امکانات آن بیمارستان ارائه نمودند.

در ادامه «دکتر توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز از بخش های مختلف بیمارستان شامل بخش درمانگاه، بستری و پاراکلینیک و تجهیزات رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی، فیزیوتراپی و توان بخشی، داروخانه و سایر بخش ها بازدید بعمل آورد.

وی اذعان داشت: توانمندی بخش خصوصی شاغل در امور درمانی دامپزشکی در جهت ارائه خدمات به همشهریان و دامداران از اهمیت فراوانی برخوردار است و در حفظ، ارتقاء و سلامت بهداشت عمومی نقش بسزائی ایفا می کند.

 

 

برچسب ها: دامپزشکی ، دکتر توکلی ، البرز ، کرج ، بازدید ، بیمارستان دامپزشکی ، ایران زمین

 

 

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۰

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲۱

Nima |  | ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 23  8

پاسخ

 این بیمارستان و کادر درمانش فوق العاده هستن
و به جرعت میتوان گفت جزو 3 بیمارستان برتر ایران هستند.
من برای بیماری پرنده ام تقریبا بیشتر بیمارستان ها رفته بودم اما هیچکس نتونست خوبش کنه اما دکتر حقی نازنین حال پرنده منو خوب کرد در واقع یاید بگم معجزه کرد.
ممنون از کادر درمانی بیمارستان

پاسخ ها

ناشناس || ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

 سلام
من هم خوگوشم رو پیش همه درمانگاههای کشور بردم اما فایده نداشت و با یک ویزیت در این درمانگاه خوب شد

ولقان حسینی || ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶

 همه کامنت های مثبت توسط خود کلینیک نوشته میشه. کافیه ساعت انتشار خبر و کامنتای مثبت رو مقایسه کنید.
علاوه براین دوست عزیز شما مگر همه کلینک های ایران رو با پرندتون تشریف بردید که آمار گرفتین و جزو 3 بیمارستان برتر ایران شده؟

خلج || ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳

 ممکنه این رده بندی رو منتشر کنید ما هم ازش استفاده کنیم؟ رتبه های اول و دوم مربوط به کدام بیمارستان ها هستند؟ جامعه آماریتون چی بوده و بین چند کلینیک و بیمارستان به این نتیجه رسیدید؟ چند بیمارستان و کلینیک رو مورد بررسی قرار دادید و معیارهاتون چی بوده؟ تخصص شما چیه و با چند جیوان و چند نوبت مراجعه کردید؟

ناشناس |  | ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 8 30

پاسخ

 خیلی سر زده بود !!!!!!!آخه از حدود یک هفته قبل داشت برنامه ریزی می شد .

ناشناس |  | ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 21 10

پاسخ

 مهمترین موضوع در این بازدید تمیزی و نظافت بیمارستان دامپزشکی فوق میباشد

ناشناس  |  | ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ 8 23

پاسخ

 احتمالا" این اتاق جراحی است !!؟؟ الکتروکوتر روی میز !!؟؟ و غیر استریل !! یخچال ، تلفن ، داخل اتاق جراحی !!؟؟ پنکه !!؟؟ و البته هر چند تهویه در اتاق جراحی مهم است و البته اصلاح و تغییرات در ساختمانی مسکونی برای انطباق با شرایط یک محیط درمانی و بخصوص بیمارستان !! بسیار دشوار است ، اما این نوع طراحی هواکش برای اتاق جراحی !!؟؟ شبیه کارگاه صنعتی شده است .

پاسخ ها

مهدی رجبعلی || ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹

 چطور میشه تقاضا کرد تا دوباره سر بزنن اونجا؟ راهی هست برای شکایت؟

ولقان حسینی |   | ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ 1 17

پاسخ

 متاسفم که 11 نظر تایید نشده توی سایت داریم و فقط 6 تاش تایید شده. من خودم زخم خورده ی همین تبلیغات هستم تو ایسنتا. کاش حداقل جوون حیوونا اگر براتون مهم نیست صادقانه همه نظرات رو منتشر کنید.

آیدین بهاری |  | ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ 1 15

پاسخ

 یک نفر باید به وضعیت این کلینک رسیدگی کند

volghan hosseini |  | ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ 1 14

پاسخ

 از این مرکز شکایت کردم و متوجه شدم .................... اتفاقا همین دوشنبه موضوع رو به آقای توکلی منتقل کردم و قرار هست جلسه ای تشکیل بشه با حضور قاضی تا به این موضوع رسیدگی بشه

لطفا نظر رو تایید کنید. بحث جان حیوانات هست مسئولیت اخلاقی دارید.

اسم من ولقان حسینی هست و تمام مسئولیت این کامنت رو به عهده میگیرم هرشخصی هم که تردیدی در این مورد دارد میتواند به اسناد منتشر شده در اینستاگرام بنده مراجعه کند.

این هم شماره تلفن بنده برای موارد قانونی این ادعا 09198086146

پاسخ ها

ناشناس || ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

 حکیم مهر بدون اطلاع از تمامی جوانب هر کامنت را نمایش ندهید، این فرد به علت دخالت در امور دامپزشکی و تجویز خودسرانه دارو و تزریق پنیسیلین داخل رگ، حیوان خودش را کشته است، دخالت ایشان در امور درمانی قابلیت پیگرد دارد هرچند که پرونده ایشان در دادسرا و پلیس فتا به علت نشر اکاذیب و توهین و تشویش اذهان عمومی و تخریب و توهین به دامپزشکان یک مجموعه خوشنام مفتوح و تحت پیگرد است.

ناشناس || ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

 به زودی در دادگاه باید جوابگوی تهمت ها و فحاشی هایتان باشید

ولقان حسینی || ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱

 من اگر موردی رو مطرح کردم با اسم و فامیل مطرح کردم. شما بنده رو متهم کردید به صورت ناشناس! بنده که به زعم شما خلافکارم و به زودی محاکمه میشم با اسم و فامیلی و مدرک کامنت گذاشتم شما که حق به جانب هستید چرا ناشناس؟ ماشاالله اطلاعاتتون هم کامل هست در مورد اتفاقات پرونده کلینیک و پرونده های مطرح نشده و حتی از آینده هم خبر دارید ... احتمالا بازدید کنندگان هم باور میکنن که شما از طرف کلینیک نیستید من که باور کردم.

برومند || ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳

 اتفاقا کار بسیار خوبی میکنی حکیم مهر عزیز که همه کامنت ها رو منتشر میکنی اطلاع رسانی بی طرفانه و دقیق یعنی همین مردم خودشون میخونن و قضاوت میکنن کار رسانه همینه

جمال زارع

||

۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱

 به جای عذرخواهی و تلاش در رفع دلخوری و جلب رضایت، دارید شاکی رو تهدید میکنید؟ من جای ایشون بودم از همین صفحه یه کپی میگرفتم و میبردم فتا! تشویش اذهان عمومی؟ انتشار تخلف یک دامپزشکی از چه زمانی تشویش اذهان عمومی محسوب میشه؟ این مجموعه خوشنام یک جستجو در اینترنت انجام بدهند تا خوشنام بودنشون مشخص بشه. بنده حاضرم وکالتتون رو به صورت رایگان به عده بگیرم اگر تصمیم بر شکایت کیفری از این مجموعه داشتید

ولقان حسینی || ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶

 کاری که از دست من برمیومد شکایت از این مرکز بود که انجام دادم از اینجا به بعدش به نظام دامپزشکی و قوه قضاییه مربوط میشه. البته که اگر منصفانه نباشه اعتراض میزنم و این موضوع رو تا بالاترین مرجع قضایی ادامه میدم.

جمال زارع |  | ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ 0 9

پاسخ

 به حال و اوضاع دامپزشکی در کرج باید فقط تاسف خورد واقعا

مهرآور |  | ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ 0 2

پاسخ

 اتاق عمل مهم نیست که پزشکاش مهمن .......................

پاسخ ها

Mahdi || ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹

 دقیقاً باید از پزشکان مرکز بازدید می‌شد نه اتاق عمل
حالا تمیز یا کثیف
مجهز یا بدون تجهیزات
پزشکشون باید تخصص داشته باشه